"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita tikam peha pemandu bas rapid kerana tak berhenti

Georgetown: Seorang pemandu bas Rapid Penang parah apabila ditikam di paha oleh seorang penumpang wanita yang marah selepas dia tidak berhenti di tempat dia selalu turun.

Dalam kejadian di Relau, di sini, kira-kira jam 7 pagi itu, mangsa berusia 27 tahun yang mengalami pendarahan teruk masih tidak sedarkan diri di wad kecemasan Hospital Pulau Pinang (HPP).

Difahamkan, wanita terbabit menyerang pemandu terbabit kerana tidak berpuas hati dengan tindakan lelaki itu yang tidak memberhentikan bas di tempat dia selalu turun.

Pemandu bas malang berkenaan pula baru dua minggu bertugas dan dia tidak mengetahui yang wanita terbabit kurang siuman.
Foto
PEMANDU bas tidak sedarkan diri disyaki akibat kehilangan banyak darah.

Ketua Polis Daerah Timur Laut Asisten Komisioner Mior Faridalathrash Wahid diketika dihubungi berkata, polis masih mengesan wanita terbabit yang melarikan diri sejurus kejadian.
-hmetro-

Tiada ulasan: