"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kurang ajar: Pengerusi PASMA Wilayah Fitnah dan Mengaibkan Tuan Ibrahim Tuan Man (Gambar)

Tranungkite
Semalam Timb Pengerusi PASMA Pulau Pinang fitnah Ust Idris Ahmad. Hari ini tersebar Pengerusi PASMA Wilayah fitnah Naib Presiden PAS Dato Tuan Ibrahim.

Malah PASMA Kelantan juga menyebarkan gambar Fitnah kepada Naib Presiden PAS Tuan Ibrahim Tuan Man.
Sekarang ini PASMA telah menjalan kerja-kerja yang melanggar hukum Islam dan tatacara sebagai muslim apabila ulama dihina dan diaibkan atas semata-mata untuk memberikan tekanan kepada kepimnan ulama dan mereka cuba menjatuhkan kepimpinan ulama dalam PAS pada muktamar tahun hadapan.
Malah Parti Keadilan juga memainkan isu ini untuk memburukkan Tuan Ibrahim Tuan Man.
Ini adalah gambar asal yang diedit oleh PASMA bagi memberikan gambaran buruk kepada Tuan Ibrahim Tuan Man dan kepimpinan Ulama dalam PAS.
w

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mrk langgar hukum Islam pun sbb ikut sunah hadi.

hadi boleh khianat letak calon kat kerusi pkr.
hadi boleh fitnah tuduh org jual pil kuda, kominis dsb.
hadi boleh gelar org barua.
hadi boleh tuduh org beli ahli pas.

korg banding amanat hadi dgn apa yg dia buat skrg? selari atau celaru????

gurustress berkata...

Nerakalah tempatnya bg golongan penyebar fitnah! Tak takut kena azab ke.