"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mat Saman Kati Dakwa PKR Sudah Berhasrat Untuk Menyingkir Khalid Ibrahim Sejak 2010 Lagi?

Tranungkite
Mat Saman Kati dalam FB menyebut bahawa PKR memang berhasrat untuk menjatuh dan mengaibkan TS Khalid Ibrahim dengan apa cara sekali pun.

Isu penyewengan wang 2.6 juta juga adalah rancangan bagi mengaibkan TSKI dan memberikan tanparan hebat kepada Kepimpinan Ulama dalam PAS yang dikatakan mempertahankan TSKI sebelum ini.

Dalam FB MSK penyataan bahwa perlu diingat bahwa apapun yang dimulai dengan cara yang salah tidak akan abadi di hati rakyat. Rakyat akan melihat mana yang sesungguhnya negarawan /pemimpin sejati dan mana yang hanya kumpulan pelacur-pelacur politik.

Adakah penyewengan 2.6 juta rancangan yang sudah pasti ada tuduhan tetapi tidak ada penghakiman akhirnya rakyat membuat keputusan atas satu penyataan tanpa bukti yang jelas sehingga mana SPRM tidak disahkan.

Politik PR makin makin celaru dan untuk mendapat Putrajaya, fitnah dan tuduhan menjadi suatu yang WAJIB dan PASTI.

Tiada ulasan: