"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pulak dah!! 5 Gambar Azwan Ali Berhijab Bertudung

Jangan sakit jantung, diva Azwan Ali kesayangan ramai ni bertudung ala-ala Yuna, Shila Amzah dan ala-ala balik dari Mahkamah Syariah kerana dia baru saja dilantik menjadi wajah Domino Pizza.

Dalam TV Comercial terbaru Domino Pizza, Azwan Ali akan memegang berpuluh-puluh watak orang awam, termasuk watak makcik-makcik kaki order 1300888333 order domino.

Jom tengok 5 keping foto adik kepada Menteri Besar Selangor itu cantik berhijab.

2 ulasan:

AZAHAR BIN AHMAD berkata...

Cantikkan...undang-undang mesia pun dah bagi greenlight...x salah aihhh... lepas ni dah pakai baju ala-ala pompuan bole la masuk toilet pompuan plak..iya..apa pun tahniah..mesia melangkah setapak ke depan menerima bala Allah...

Unknown berkata...

sabarlah MB azmin,

adik lelaki perangai begini

adik pompuan perangai begitu

bukan salah ibu mengandung tp sesungguhnya anak isteri itu ujian bagi kamu.