"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Baharu MH17 Ditembak Jatuh


SATU video baharu mengenai suasana dramatik sebaik sahaja pesawat MH17 ditembak jatuh di Donetsk, pada 17 Julai lalu, dimuat naik ke YouTube dan menjadi antara topik utama media England.

Rakaman itu memaparkan suasana panik penduduk berdekatan lokasi nahas apabila mengesan satu objek jatuh dari langit dan terbakar.

Mereka juga kelihatan berlari ke arah lokasi cebisan pesawat yang mengorbankan 298 penumpang termasuk anak kapal.

Kelihatan asap hitam di awan seperti yang tertera dalam video sebelum ini.

Pada Ahad, kerja-kerja mengalihkan bangkai pesawat MH17 dari wilayah pemberontak di timur Ukraine dimulakan selepas empat bulan berlalu.

Pesawat milik Penerbangan Malaysia (MAS) yang dalam perjalanan dari Amsterdam ke Kuala Lumpur itu dipercayai ditembak jatuh.
-mstar-

Tiada ulasan: