"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Erdogan Presiden Turki berjaya halang lelaki terjun jambatan untuk bunuh diri (Video)

SALAH seorang pengawal peribadi Presiden Turki kelihatan memujuk seorang lelaki yang cuba terjun dari sebuah jambatan di Ankara, semalam. - Foto http://www.dailymail.co.uk/
 
LELAKI yang cuba terjun dari sebuah jambatan kelihatan bercakap kepada Presiden Recep Tayyib Erdogan melalui tingkap keretanya. - Foto http://www.dailymail.co.uk/ 

ANKARA: Presiden Turki, Recep Tayyib Erdogan berjaya memujuk seorang lelaki yang cuba terjun dari sebuah jambatan di sini, lapor jurucakap presiden itu semalam. Ia berlaku ketika Erdogan dan pasukan pengiringnya berada di atas Jambatan Bosporus. 

Pasukan pengiring beliau berhenti sebaik melihat seorang lelaki cuba untuk terjun. Menurut pembantu presiden itu, Erdogan meminta untuk bercakap dengannya. Lelaki itu kemudian diiring ke kenderaan Erdogan dan mereka dilihat berbual. The Associated Press melaporkan, lelaki itu tertekan akibat masalah keluarga.

Kata jurucakap itu, Erdogan berjanji untuk membantunya. - Agensi 

Tiada ulasan: