"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Lelaki mengaku Imam Mahdi melakukan upacara bai'ah yang dilakukan di antara hajar aswad dan maqam Ibrahim di Mekah

Lelaki mengaku Imam Mahdi disiasat KDN, Jakim
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, Kementerian Dalam Negeri sedia bekerjasama dengan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia untuk menyiasat seorang warga Indonesia, Muhammad Zubir Amir Abdullah yang mengaku dirinya Imam Mahdi.

lelaki yang berasal dari Medan, Sumatera, Indonesia itu mendakwa konon dirinya telah pun dibai'ah dan diangkat oleh 11 pengikutnya sebagai Imama Mhadi ketika upacara bai'ah yang dilakukan di antara hajar aswad dan maqam Ibrahim di Mekah pada 18 Julai lalu.

Tiada ulasan: