"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Padah rakam bawah skirt wanita (video)

Padah rakam bawah skirt wanita
China: Seorang lelaki menerima padah apabila perbuatan terkutuknya merakam seluar dalam seorang penumpang wanita terbongkar dalam kejadian yang berlaku di sebuah stesen kereta api Shanghai, China.

Insiden memalukan itu turut dirakam oleh penumpang lain yang berada di tempat kejadian dan klip video suspek ditampar dan dimalukan yang tersebar di laman Weibo menjadi viral di negara itu.

Menerusi sebuah klip video berdurasi 2 minit 13 saat itu, seorang lelaki berkemeja putih beritndak menampar dan memalukan suspek di hadapan penumpang lain yang berada di stesen berkenaan.

Menurut sebuah portal, lelaki berkemeja putih bertindak sedemikian untuk mengajar suspek kerana tindakannya itu telah mencemarkan maruah lelaki.

“Saya tidak mempunyai rasa hormat terhadap lelaki seperti ini dan jika mana-mana lelaki yang melihat perbuatan kamu ini, pasti mereka akan menghalangnya,” katanya.

“Tengok. Inilah wajah yang merosakkan maruah kaum lelaki,” jeritnya marah.

Rata-rata netizen menyokong tindakan yang dilakukan oleh lelaki berkenaan kerana berjaya menghalang kelakuan tidak senonoh suspek.

Namun ada juga segelintir yang mempersoalkan tindakan memalukan suspek dikhalayak ramai itu sama ada wajar ataupun tidak
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: