"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isteri bunuh suami kerana tolak melakukan hubungan seks

Isteri bunuh suami kerana tolak seks
Seorang wanita dari Ahmedabad, India dijatuhi hukuman penjara seumur hidup selepas didapati bersalah membunuh suaminya, baru-baru ini.

Vimla Vaghela, 54, didakwa membelasah suaminya, Narsinh sampai mati gara-gara ajakannya untuk melakukan hubungan seks ditolak oleh mangsa.

Vimla yang bengang, dikatakan mengambil sebatang kayu lalu memukul Narsinh beberapa kali sehingga dia menemui ajal.

Selepas kematian suaminya, Vimla sendiri pergi membuat laporan polis namun membuat kenyataan palsu bahawa dia bertindak sedemikian untuk mempertahankan dirinya daripada dipukul.

Namun berdasarkan bukti, pihak mahkamah menolak alasan berkenaan dan menghukum Vimla menghabiskan seluruh sisa hidupnya dalam penjara.

Dia juga diarahkan membayar denda sebanyak 2,000 rupee (RM121) atas kesalahannya itu.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: