"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pawang ular mati dibelit ular sawa (Gambar)


Indonesia: Seorang pawang ular terkenal di bandar ini ditemui mati dalam keadaan mengerikan apabila lehernya dijerut seekor ular sawa yang ditangkapnya.

Budiyanto, 35, ditemui terbaring berhampiran motosikalnya di tepi jalan pada malam Selasa lalu dan seekor ular sawa sepanjang 3.5 meter masih membelit lehernya.

Seorang keluarga mangsa memberitahu, Budiyanto yang terkenal sebagai dukun ular baru menangkap ular sawa berkenaan.

Katanya, Budiyanto meletakkan ular sawa itu di dalam guni dan membawanya dengan motosikal untuk dijual kepada seorang pembeli.

Bagaimanapun, ketika dalam perjalanan ular itu dipercayai terlepas dan melarikan diri ke kawasan di tepi jalan.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: