"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bangla dibelasah gara-gara intai anak dara (Gambar)


Chukai – Gara-gara mengintai anak dara, seorang warga Bangladesh menerima padah ditangkap dan dibelasah penduduk kampung hingga lembik sebelum diserahkan kepada polis.

Dalam kejadian jam 8 malam di Kampung Mak Chili, Chukai, Rabu lalu, seorang penduduk kampung melihat suspek sedang mengintai anak dara di sebuah rumah sambil memegang kemaluannya.

Penduduk terbabit kemudian memaklumkannya kepada beberapa penduduk lain yang kemudian mengepung suspek, menangkap dan memukulnya.

Sumber berkata, gerak-geri lelaki itu diperhatikan penduduk sejak beberapa hari lalu dan menimbulkan kebimbangan kepada mereka.

Ketua Polis Daerah Kemaman, Superintendan Mohd Said Ibrahim ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian itu.

Katanya, suspek yang ditangkap penduduk kampung diserahkan kepada polis.

“Lelaki itu ditahan bagi membantu siasatan,” katanya. 
BH Online

Tiada ulasan: