"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video roh wanita berpisah dari badan jadi viral



Thailand – Sebuah video kemalangan di Thailand baru-baru ini menjadi viral di Internet selepas rakaman itu dipercayai berjaya merakamkan unsur-unsur entiti.

Menerusi video berdurasi 31 saat itu, kemalangan membabitkan sebuah kereta pacuan empat roda dan motosikal yang ditunggangi seorang wanita.

Penunggang motosikal itu maut serta merta di tempat kejadian selepas kenderannya bertembung dengan kereta itu yang mahu membelok ke kanan jalan.

Mangsa terpelanting dan dirinya terhentak di tiang lampu jalan.

Selepas terpelanting didapati satu entiti berwarna hitam muncul, yang menggambarkan seolah-olah rohnya keluar dari badan.

Namun, ramai pihak percaya rakaman itu telah diedit selain ramai mempersoalkan tindakan si tukang edit yang dilihat seakan-akan tidak menghormati si mati.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: