"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki menyamar wanita perdaya lelaki untuk seks

FMT Reporters
PETALING JAYA: Seorang lelaki dari Pendang, Kedah didakwa menjadi mangsa tipu lelaki yang dia berkenalan di media sosial supaya mengadakan seks dengan mendakwa dia adalah wanita yang terperangkap dalam tubuh badan seorang lelaki.

Suspek dikatakan menggunakan gambar wanita untuk menarik mangsa dan membuatkan mereka percaya dia hanya boleh dibebaskan dengan minum sperma mereka, lapor The Star memetik laporan China Press.

Laporan itu menyebut selepas berinteraksi di media sosial dan apabila hubungan menjadi lebih rapat, suspek akan mencadangkan satu pertemuan dengan mangsa.

Lebih mengejutkan, individu yang muncul semasa pertemuan sebenarnya adalah seorang lelaki bukannya wanita seperti dijangka.

Lelaki terbabit akan mendakwa dia sebenarnya seorang wanita yang terperangkap dalam tubuh lelaki dan hanya boleh menjadi seorang wanita semula dengan minum sperma kekasihnya.

Suspek juga cuba meyakinkan mangsa dengan berkata dia akan berkahwin dengan mereka dan memujuk mereka memasukkan wang ke dalam akaun bank sebagai mas kahwin.

Bagaimanapun sebaik sahaja suspek mendapat wang daripada mangsa, dia akan hilang.

Malang bagi suspek!

Penipuan itu berakhir apabila mangsa berjaya mengesan dia dan menyerahkannya kepada polis.

Tiada ulasan: