"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Shafie ikrar dedahkan sesuatu tentang ketua menteri Sabah

Jason Santos, Radzi Razak
PRESIDEN Parti Warisan Sabah Shafie Apdal berkata beliau akan mendedahkan segala-segalanya di Parlimen berhubung kes dan penangkapan beliau oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Beliau membayangkan turut akan mendedahkan sesuatu berkenaan Ketua Menteri Sabah Musa Aman tetapi tidak mahu mengulas lanjut kepada wartawan di hadapan rumahnya hari ini.

“Berapa banyak syarikat yang Musa (Aman) ada? Saya tidak akan kata apa-apa sekarang. Saya akan (cakap) di Parlimen. Itu tempat saya ada kelebihan dan penting untuk saya bercakap,” kata beliau kepada wartawan ketika ditanya mengenai siasatan ke atas beliau dan ahli keluarganya sejak bulan lalu oleh SPRM.

Tiada ulasan: