"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Naib Ketua Pemuda AMANAH umum letak jawatan

MALAYSIA DATELINE
Konvensyen Pemuda AMANAH Nasional semalam menyaksikan Naib Ketua sayap parti itu, Mohd. Fakhrulrazi Mohd. Mokhtar mengumumkan peletakan jawatan berkuatkuasa serta-merta.

Menurut Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Meru itu, tindakan tersebut demi memberi ruang kepada pemimpin pelapis yang lebih muda.

“Saya juga mahu memberi fokus kepada tugasan yang lebih besar sebagai wakil rakyat dan dakwah di peringkat antarabangsa,” katanya ketika mencelah semasa perbahasan usul-usul.

Fakhrulrazi, 40, sebelum ini pernah didakwa menghasut semasa perhimpunan#KitaLawan pada 21 Februari 2015.

Tiada ulasan: