"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Niat nak buat kejutan tapi teman wanita peluk lelaki lain

FMT Reporters

Bayangkan jika anda merancang sesuatu demi orang tersayang, tiba-tiba anda pula yang mendapat kejutan dimana kekasih anda bersama orang lain dan kelihatan sangat mesra.
Inilah yang terjadi pada sepasang kekasih di China dimana teman wanitanya didapati keluar dengan lelaki lain.

Dilaporkan teman lelakinya sanggup mengembara sejauh 2,400km untuk membuat kejutan dengan memakai kostum patung beruang berwarna coklat untuk berjumpa dengan wanita kesayangannya.

Kejadian ini menjadi viral beberapa hari lalu di laman sosial Twitter rata-rata mengecam tindakan wanita tersebut.

Berdasarkan kenyataan yang tertera dalam laman sosial tersebut, lelaki itu datang menemui teman wanitanya secara rahsia sebagai kejutan.

Bagaimanapun ketika itu, wanita tersebut kelihatan sedang memeluk lengan lelaki yang berada di belakangnya.

Insiden itu diperhati teman lelakinya sendiri, dan apabila teman lelakinya membuka kostum patung di bahagian kepala untuk menunjukkan wajah sebenar, wanita tersebut kelihatan terkejut.

Lelaki terbabit terus menyarungkan kembali kepala patungnya dan beredar dari situ namun wanita itu terus berlari mengejar lelaki terbabit dan memeluknya.

Posting tersebut menerima kecaman lebih 20,000 netizen kerana tindakan wanita itu yang disifatkan tidak setia.

Tiada ulasan: