"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bekas isteri taikun dihantar ke Penjara Kajang

Faisal Asyraf

Emilia Hanafi (kiri, berjubah putih) tiba di Mahkamah Syariah Kajang dengan ditemani peguamnya Nazri Yahya, aktivis PPIM Gulab Jan Fazal Eladi dan peguam Siti Kasim.

KUALA LUMPUR: Emilia Hanafi, bekas isteri taikun SM Faisal SM Nasimuddin, dihantar ke Penjara Kajang untuk menjalani hukuman penjara tujuh hari kerana menghina mahkamah.

Ini selepas peguam Nazri Yahya gagal menemui hakim untuk merayu terhadap perintah itu.

Terdahulu, Emilia yang berjubah putih, menyerah diri di Mahkamah Syariah pada 10 pagi tadi.

Beliau ditemani Nazri, peguam dan aktivis Siti Kasim serta beberapa penyokong.

Tiada ulasan: