"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

(Gambar) Bangkai makhluk asing ditemui

IMEJ bangkai makhluk asing yang dirakam pada 26 September lalu di Brazil dan disiarkan di laman YouTube sejak awal Oktober lalu. - YouTube
ITAJUBA, Brazil: Satu mayat makhluk asing ditemui di sini dan dirakamkan pada 26 September 2011 yang berukuran 45 sentimeter tinggi.

Mayat itu dikatakan ditemui oleh seorang pegawai tentera polis, Jose Luis yang berusia 44 tahun dan berasal dari negeri Minas Gerais.

Semasa dia merakamkan imej itu, dia bersama dengan anak lelakinya.

Menurutnya, makhluk asing itu mengeluarkan bau yang amat kuat.

Namun, bangkai makhluk asing itu hilang degan tiba-tiba selepas empat hari dibiarkan.

Imej itu disiarkan di laman YouTube sejak awal Oktober lalu. 
-Agensi-

Tiada ulasan: