"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Haji Mohd Najib dan Hajjah Rosmah dengan 400 ekor lembunya

mohdnoorawang

Datuk Sri Haji Mohd Najib Razak perdana menteri Malaysia dan isterinya Datin Sri Hajjah Rosmah Mansor dikatakan oleh media arus perdana dan media tv bodek bodoh kerajaan BN/UMNOapco telah selesai menamatkan kerja ibadat haji pada 6.November 2011 bersamaan 9 Zulhijjah 1432.

RAKYAT RAMAI TERKEJUT DAN ADA KESANGSIAN KAEDAH IBADAT HAJI YANG DILAKUKAN OLEH NAJIB BERSAMA DENGAN ROMBONGANNYA.

Seperti berita yang dipetik dari malaysiakini, Mufti kerajaan Perlis terkejut cara perdana menteri Malaysia Najib Razak menyelesaikan ibadat haji, paling awal jamaah haji menamatkan ibadat haji pada waktu zohur 12 Zulhijah atau 8 November, kaedah nafar thani. (pembaca TKO boleh layari MKini untuk berita selanjutnya).

Kita dan rakyat Malaysia yang berugama Islam mahu satu penjelasan ibadat haji yang dilakukan oleh Najib Razak dan bersama Rosmah. Kami mahu satu maklum balas dari pihak JAKIM DAN LEMBAGA TABUNG HAJI MALAYSIA AGAR TIDAK MENJADI KEKELIRUAN DAN TOMAHAN DAN FITNAH.

Kita juga mahu satu kertas siasatan dimana Najib dan Rosmah telah membeli 400 ekor lembu bernilai RM2 juta untuk majlis korban seperti yang dilaporkan.

Kita mengharap Najib bersifat jujur dan ikhlas memberi jawapan kepada dua peritiswa diatas. Kita takut digelar oleh rakyat Haji lembu dan hajjah lembu.

Tiada ulasan: