"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Separuh Suka Rosmah Dan Separuh Benci Rosmah

mohdnoorawang




Kelibat susuk tubuh montel lagi ayu bersama Pm Najib dan wajah montel insan yang bernama Rosmah Mansor sering dijadikan berita utama dan durasinya cukup panjang mengalah menteri kabinat yang lain. ITULAH ISTERI PM NAJIB RAZAK.

Hampir 95% pegawai tinggi dan rendah dijabatan menteri perdana dan jabatan yang lain MELUAT DENGAN PENAMBILAN ISTERI PM NAJIB. Sehingga adayang mengatakan KUASA PENENTU DATANG DARI ROSMAH, JIKA CERITA INI BENAR (AGAR TIDAK BENAR) MENANDAKAN NAJIB DENGAR CAKAP BININYA.

Bagi ahli politik dan wakil rakyat BN/UMNO rata rata cukup meluat dengan penambilan Rosmah Mansor, dari menteri dan wakil rakyat BN/UMNO. Mungkinwakil rakyat BN/UMNO yang lain agak bodoh buah fikir dan gerak politiknya jika dibandingkan dengan Rosmah Mansor.
Sokongan Rosmah Mansor hanya datnag dari wanita kampong dan desa. terutama masyarakat melayu. Bagi kaum lain hanya suka diluar didalam cuku meluat.

UMNO dan sokongan dari rakyat biasa dan ahli politik yang lain melebelkan Rosmah Mansor adalah punca rakyat ramai benci kepada UMNO. Malah dikatakan jika Rosmah Mansor bersikap rendah diri dan tidak tayang kemewahan, UMNO dan Najib akan gah dimata rakyat Malaysia.

Rosmah Mansor salah satu elemen yang merosakkan peribabadi PM Najib Razak. Malah wanita UMNO pun kurang senang dengan karenah Rosmah Mansor ada waktunya mengalah menteri UMNO yang bernama Sahrizat Jalil yang dikaitkan dengan projek lembunya.

Tidak hairan jika ada wakil rakyat UMNO yang dikatakan bkal keluar dari perut UMNO yang penuh dengan wang rasuah dan gejala samseng bodoh.

Sepatutnya Rosmah Mansor bini PM Najib tidak melakukan apa yang dilakukan oleh Rosmah Mansor. Mungkin PM Najib sukar kawal nafsu Rosmah yang suka belanja besar dan berlagak bagaika menteri kabinet.

Rosmah Mansor dan Najib Razak gagal menjawap dengan tepat pembelian cincin berlian RM24 juta dan bag tangan 11 biji dengan harga ratusan ribu ringgit setiap satu.

FIKIRLAH FIKIRLAH NAJIB RAZAK, UMNO SUDAH TIDAK RELEVEN DAN MCA SERTA KOMPENEN BN YANG LAIN BAKAL MENUNTUT YANG LEBIH BESAR DARI UMNO. UMNO DIIBARATKAN SINGA TIADA GIGI DAN PATAH KAKI SEBELAH. KOMPONEN BN YANG LAIN TIDAK TAKUT KEPADA UMNO.

Walaupun Najib dikatakan korbankan 400 ekor lembu (raya haji) dengan harga mencecah RM2 juta, rakyat tertanya tanya BANYAKNYA DUIT NAJIB,....IMEJ NAJIB TERCEMAR DENGAN TAHI LEMBU DAN WAJAH LEMBU.

Tiada ulasan: