"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Batalkan kuliah Ustaz Azhar kerana program maksiat tajaan umno/BN?

Ameno World
Artis kpop nak mai malaysia. Wowwww.. umno bawa. Melalui program himpunan jutaan belia. Sapa? Super junior M ka macam tahun lepas? Tak. Melepaslah orang yang nak mengorat aku si lee teuk tue nak masuk malaysia tahun neh. Dah larh tahun lepas pun super junior m jek yang mai malaysia.

Asal cute jek confirm nak mengorat aku. Oke. Tolong larh faham.Dah larh tahun lepas pun super junior m jek yang mai malaysia. Asal cute jek confirm nak mengorat aku. Oke. Tolong larh faham.
kah kah kah

Mood seriyus balik. Yang nak mai malaysia tue artis korea kat atas neh hah. Kita dah dapat dah dorang nye timetable kat bawah neh der ;
Kebetulan nya bertembung dengan kuliah ustaz azhar idrus pada hari yang sama. Bukan depa nak jemput orang2 warak dari luar negara ka, orang2 berilmu ka, pakar ka untuk berkongsi idea, bertukar2 pengalaman. Ini artis yang depa beria2kan.

Tak kesah larh tue. Kita pun dah sedia maklum. UMNO dan benda2 mengarut bagai aur dengan tebing. Dan kita juga sedia maklum bahawa orang2 yang pergi concert ialah orang2 yang macam mana. Orang2 yang pergi kuliah pula ialah orang2 yang macam mana.
Baik dan buruk terbentang di depan mata. Tinggal nak pilih jek. Tak kiralah artis mana pun mai malaysia kalau takde orang2 meroyan nak menjerit2 pergi [especially dak2 pompuan melayu] confirm program2 macam neh tak laku punya lah.

Kadang2 aku heran gak. Asal concert jek mesti penuh dengan pompuan2. Tapi asal kuliah jek, kaum lelaki mesti majoriti. Kenapa budak2 pompuan yang remaja2 neh especiallynya larh kan, kurang hadir ke kuliah agama berbanding concert2 hah?

Ini aku cakap bukan nak kutuk2 pompuan ataupun prejudis ke apa. Benda dah selalu berlaku. Sebab tue aku cakap. Kang ada pula peminat over kpop marah aku karang. Arh sudah. Apa pun tak boleh larh dorang neh.

Pstttt rosmah pun reti nyanyi lagu kpop kan? Awat tak jemput dia jek nyanyi kat situ?

kah kah kah

Ameno : Inilah jihad umno. Siyes. Ekekeke.

Artis kpop seksi mai malaysia. UMNO bawa beb.

Tiada ulasan: