"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Maklumat Dalaman UMNO : BN Akan Jadi Pembangkang Selepas PRU 13?

Mutaligat
Naib Presiden PAS, Dato Husam Musa berkata BN hanya akan menjadi pembangkang selepas PRU 13.

"Paling banyak pun BN boleh menang ialah seperti status quo sekarang, tidak dapat majoriri 2/3, malah banyak kajian mereka menunjukkan mereka akan menjadi pembangkanh" jelas Husam sewaktu menyampaikan ucapan penutup pada Program Seminar Pengurusan Jabatan Pilihanraya PAS Pusat di Hotel Puteri Park semalam.

Kajian ini menurut Husam adalah dibuat sehingga 31 Mac 2012.

Dari perkembangan ini jelaslah mengapa BN begitu beriya-iya memberikan bantuan 'one off' berupa bauchar RM100 kepada pelajar, BR1M RM500 dan lain-lain.

Selain itu patutlah juga BN menggila memperkudakan SPR, JPN, Polis dan sebagainya untuk mengekalkan kuasa mereka.

Tiada ulasan: