"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Patutlah Peserta Bersih 3.0 -22, 270, Gambar Ini Yang Rais Guna!!

laniismaa

KIRA PESERTA... Kaedah plot dilakukan petugas grafik Bernama pada gambar asal yang dirakam oleh jurufoto Bernama dari helikopter pada 28 April lalu untuk mengetahui jumlah manusia di dalamnya.

Taburan plot mendapati peserta BERSIH 3.0 di Jalan Silang adalah seramai 4,474 orang.
KIRA PESERTA... Kaedah plot dilakukan petugas grafik Bernama pada gambar asal yang dirakamkan oleh jurufoto Bernama dari helikopter pada 28 April lalu untuk mengetahui jumlah manusia di dalamnya. Taburan plot mendapati peserta BERSIH 3.0 di Jalan Pasar Besar adalah seramai 1,095 orang.

Pssst :Alah samalah Mr Bean kira biri-biri. Gambar yang paling ramai digunakan Rais dan Bernama untuk mengira peserta Bersih 3.0. Lagi 5 gambar lain entah bagaimana rupanya!! Sekeping gambar adalah 30-40 orang....

Tiada ulasan: