"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cubaan Sabotaj Program Hijau Ke Putrajaya Di Alor Star

Cubaan sabotaj cuba dilakukan pihak tertentu. Peserta himpunan dikejutkan dengan beberapa das tembakan letupan bunga api sebaik sahaja selesai bacaan Bai'ah di Stadium Darul Aman. Pihak penganjur mengesahkan 'persembahan bunga api' tiada dalam perancangan, diletupkan dari luar stadium.
Foto: Cubaan sabotaj cuba dilakukan pihak tertentu. Peserta himpunan dikejutkan dengan beberapa das tembakan letupan bunga api sebaik sahaja selesai bacaan Bai'ah di Stadium Darul Aman. Pihak penganjur mengesahkan 'persembahan bunga api' tiada dalam perancangan, diletupkan dari luar stadium.   Apepun, alhamdulillah semuanya dalam keadaan baik dan terkawal. Syukur ke hadrat-MU Ya Rabb... !  p/s : Adakah letupan bunga api menjadi bahan akhbar dan berita Kerajaan Barisan Nasional? Nantikan :-)
Apepun, alhamdulillah semuanya dalam keadaan baik dan terkawal. Syukur ke hadrat-MU Ya Rabb... !

p/s : Adakah letupan bunga api menjadi bahan akhbar dan berita Kerajaan Barisan Nasional? Nantikan

Tiada ulasan: