"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kenali manusia kontroversi ni

TahiMinyak

Siapa Sebenarnya Abdullah Saamah yang keluar fatwa undi DAP haram ?


Siapakah Abdullah Saamah yang mengeluarkan kenyataan di muka hadapan Utusan Malaysia bahawa "Haram Sokong DAP"?

Katanya, DAP ialah KAFIR HARBI berbeza dengan MCA dan Gerakan.

Untuk lebih mengenali siapakah Abdullah Saamah, boleh saksikan rakaman sedutan ceramah beliau.

Antara isi kandungannya ialah :

1. 0:03 : "Nabi Muhammad baru duduk, turun daripada Mekah napok doh berhala di Bachok, hok Nik Aziz buat.."

2. 0:31 : "Nabi jale-jale, sepak berhala... berhala hok tidur ado j... ugok.(Nabi ter)semban situ, sapo buat ni? Nik Aziz jugok buatnyo.."

3. 0:45 : "Kalau Nabi Muhammad bangkit loni, dia mari Kelate, dia bunuh Nik Aziz, dia mari bunuh ore PAS"

4. 5:09 : "Ambo mimpi, tengok Nabi Muhammad, mari tepuk bahu ambo, sebut lebih 30 kali, betul doh hok ambo buat ni..."

Buatlah penilaian wahai pendengar...! Siapakah yang menyesatkan siapa? UMNO sering menuduh bahawa PAS mengkafirkan UMNO..sekarang, siapa yang memperalatkan agama untuk politik???

Maklumat lanjut dan rakaman video boleh diikuti di: http://networkedblogs.com/
-tranungkite-

1 ulasan:

Unknown berkata...

jawapan Hj Abdullah Saamah
http://www.youtube.com/watch?v=RX29SA6arQk