"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas!!! India tua ini menampar muka najib dengan selipar

KUALA LUMPUR: Walaupun ahli-ahli politik menyampaikan ucapan berapi-api di Padang Merbok, seorang lelaki warga tua mengambil keputusan untuk menunjukkan kekecewaan dengan memukul potret Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dengan selipar.

"Najib tahu bagaimana untuk membuat undang-undang tetapi dia tidak memahami bagaimana untuk mengikuti mereka. Inilah sebabnya mengapa dia layak diperlakukan begini, "kata M Krishnan, 55 sebelum memukul potret Najib berulang kali.

Beliau juga minum air, sebelum meludah keluar pada potret Najib.

Tindakan beliau mendapat sokongan gemuruh dari orang-orang di sekelilingnya, yang bersorak ketika dia melambai selipar di atas potret.

Pada apa yang beliau rungutan terhadap kerajaan, Krishnan berkata beliau penerima skim perumahan awam (PPR) flat dari Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL), dua tahun lalu.
Bagaimanapun, beliau mendakwa bahawa flat yang didiaminya berada dalam keadaan teruk dan menuduh DBKL mengabaikan aduan beliau.

"Jadi saya berhenti membayar sewa selepas tiga bulan. Sekarang saya berhutang DBKL kira-kira RM3, 000 tetapi saya tidak peduli, "kata Krishnan.

Beliau berkata pejabat Perkeso juga gagal untuk memberi pampasan sepenuhnya akibat kecederaan yang dialami pada masa kerjanya.

Apabila ditanya sama ada beliau bimbang pihak berkuasa boleh mengambil tindakan terhadapnya kerana kelakuannya, Krishnan memberitahu media bahawa beliau tidak takut untuk ditangkap.

"Jika polis mahu mengambil tindakan terhadap saya, teruskan. Saya tidak takut, "katanya.
- Lihat artikel asal: 

Tiada ulasan: