"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Teruk wanita Cina ini hina Islam dan Rasulullah

laniismaa
Sally_Yen
Kalau sebelum ini wanita Cina ditahan kerana menghina Yang di-Pertuan Agung, kali ini lebih teruk penghinaan yang dibuat.

Seorang wanita yang dikenali Sally Yen bertindak menghina Islam dan Rasullullah di akaun twitternya. Penghinaan yang amat berat jika nak dibandingkan kata-kata menghina Agung sebelum ini. Pihak polis sepatutnya lebih tersentak dalam isu penghinaan ini dan setakat ini apa tindakan polis?

Kita tak bersetuju dengan tindakan buruk dan tak senonoh begini. Janganlah pihak lain, agama lain, bangsa lain mengambil kesempatan menghina Islam dan Rasullullah sesuka hati.

Diharap pihak polis bertindak tegas dalam hal ini. Kita juga bimbang, kalau-kalau masyarakat bertindak sendiri membuat penghakiman. Teruk nanti dia kena!!

Harap-harap polis lebih tersentak!! -Ekeleh.com
Sally_Yen1

2 ulasan:

mansor berkata...

rasulullah mengahwini Aishah pada usia Aishah 16 tahun bukan 6 tahun..hadith yang mengatakan Aishah 6 tahun itu hadith palsu..demi Allah .perempuan Cina ini layak dibunoh kerana menghina kekasih Allah..

shidine didine rahman berkata...

si sally yen ini sangat jahil.
apa yg difahaminya tentang Islam membuktikan yg dia tidak faham sekelumit pun tentang agama suci Islam. Agensi penerangan dan pendakwahan mengenai agama Islam sila ambil perhatian!