"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Laman-laman PRO BN hentam Calon BN Sg. Limau?

U
Dr Suhaimi buat aksi begini ketika kamera diajukan kepada beliau.. Laman pro Bn kata ini mesti minta duit 2 juta. Ada yang kata nak bini dua. Tak kurang kata minyak naik 2 kupang.

Laman TMK pengeluar gambar juga membuat komen kononnya gelak pasal kena 'menyamar' jadi lebai bagi meraih undi.

Seminggu dua ni Dr Suhaimi tak lekang lebai di kepala katanya.

1 ulasan:

ahlee berkata...

Semalam dah mula kecoh apabila ada adik beradik arwah Azizan mempertikaikan tindakkan calon PAS tergamak berbohong kepada wartawan Sinar Harian kononnya beliau ada pertalian saudara dengan keluarga arwah, walhal beliau tidak langsung mempunyai sebarang pertalian keluarga dengan arwah.

Keluarga arwah juga kesal kerana calon PAS mengaku yang beliau merupakan anak didik arwah, padahal semasa arwah hidup, calon PAS ini merupakan salah seorang yang menentang arwah dan sanggup bersekongkol dengan musuh arwah secara diam-diam.

PAS nampaknya sudah terdesak untuk meraih undi dengan menggunakan gambar arwah Azizan untuk undi simpati.

Gambar calon PAS dengan arwah Azizan terpaksa Photoshop semata mata untuk meraih sokongan.

Hakikatnya Calon PAS PRK Sungai Limau adalah anak sepupu kepada Phahrolrazi.
Posted by Melayu Berwawasan at 10:00 PM