"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Seorang lelaki memotong zakarnya kerana kecewa tiada teman wanita

JIAXING - CHINA. Gara-gara kecewa kerana tidak mempunyai kekasih, seorang lelaki China nekad memotong zakarnya dan berbasikal ke hospital untuk mendapatkan rawatan.

Bagaimanapun, sejurus tiba di hospital, doktor mengarahkan Yang Hu, 26, pulang semula ke rumah untuk mengambil zakar yang tertinggal bagi membolehkan ia dirawat.

Lebih malang lagi, doktor memaklumkan penyambungan itu mustahil dilakukan kerana kecederaan pada zakarnya amat serius menurut Daily Mail.

Yang mengalami tekanan teruk selepas dia dipaksa bekerja dalam jangka masa panjang sehingga tiada peluang mencari pasangan.

Tiada ulasan: