"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Seks ubat untuk terencat akal

Hong Kong: Seorang lelaki dihukum penjara 12 tahun selepas menipu seorang wanita bahawa melakukan hubungan seks dengannya akan membantu menyembuhkan anaknya yang terencat akal.

Mahkamah Tinggi juga diberitahu, Yeung Shingsang meletakkan dadah dalam kopi untuk mangsa dan kemudian menderanya secara seksual selama 10 jam.

Hakim Maggie Poon Mankay menyifatkan Yeung , 39, mengambil kesempatan atas kelemahan mangsa sebagai seorang ibu.

Mangsa berasa takut

Poon berkata, sejak pengalaman pahit itu, mangsa merasa takut, gelisah dan malu. Belum dapat dipastikan sama ada dia akan pulih daripada perkara itu.

Hakim itu juga berkata, pihak mahkamah tidak dapat mencari sebab mengapa ia perlu mengurangkan hukuman yang telah ditetapkan 12 tahun.

Mangsa sebelum ini memberi keterangan bahawa dia menjadi lemah dan tidak bermaya selepas minum kopi bercampur dadah itu dan tidak dapat menahan serangan seksual ke atasnya.

Mahkamah diberitahu, Yeung mengenali kakak mangsa melalui portal mesej segera di tanah besar portal, QQ , pada bulan Jun lalu dan mereka kemudian menjalin hubungan.

Pada 28 Jun lalu, Yeung meminta beliau untuk membawa kakak 38 tahun itu – seorang ibu tunggal yang bekerja di sebuah rumah urut – untuk ke rumahnya di Kwun Tong di mana beliau tinggal bersama anak perempuannya yang berusia empat tahun.
-Agensi-

Tiada ulasan: