"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mesti Baca!! Rayuan Gadis Syria Kepada Para Suami Di Malaysia Yang Tak Takut Bini

Gendang Perang
Sayu rasa hati apabila mendengar rayuan seperti ini. Buat mereka yang berkemampuan dari segi kewangan dan jenis tak takut bini, inilah cabaran buat anda.

Selamatkanlah mereka daripada menjadi hamba seks di seluruh dunia. Anak dara tua bukanlah masalah utama kepada gadis-gadis Syria dan mana-mana negara yang dilanda peperangan.

Mereka adalah sasaran utama sindiket perdagangan manusia untuk dijadikan pelacur dan penghibur anak-anak pemimpin dunia yang kaki betina.

Sepertimana pernah berlaku kepada gadis-gadis Bosnia semasa peperangan Balkan. Sebahagian mereka dihantar ke negara-negara arab untuk menjadi teman berhibur anak-anak raja dan golongan elit arab.

**mem gua dah bagi lesen besaq tapi RM tak mengizinkan.. wakaka

Tiada ulasan: