"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lindungi TNB: Pertanyaan Dr Maza untuk Najib

DrMaza
Pertanyaan Dr Maza untuk Najib, “Maaf saya rakyat marhaen yang kurang faham. Boleh huraikan untuk hilangkan kekeliruan?” dengan memaparkan laporan keuntungan TNB sebanyak RM1.7 bilion.

Laporan Berita hari ini;

Datuk Seri Najib Razak menegaskan kerajaan terpaksa menaikkan tarif elektrik baru-baru ini bagi melindungi Tenaga Nasional Berhad (TNB) daripada berdepan kerugian, sekali gus menjejaskan masa depan 34,900 pekerjanya.

Perdana Menteri yang juga Menteri Kewangan berkata, ia juga langkah jangka panjang bagi memastikan TNB terus menjadi nadi menjamin tenaga eletrik negara, selain mengelakkan syarikat defisit. – Berita Harian

Elok..kalau ia dijawab Najib secara telus!!

Tiada ulasan: