"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mampos doh sekor askar Israel dalam serangan darat - yg rasmi lidah Isreal

Tranungkite
Post Pic
BAITULMAQDIS: Tentera Israel menyatakan seorang askarnya terbunuh dalam operasi darat di Semenanjung Gaza. Namun, sebab kematian askar berkenaan tidak jelas.

Jurucakap Ketua Turus Tentera Israel, Brig Jen Motti Almoz memberitahu Radio Tentera Israel “kami sedang memeriksa keadaan sebenar" di sebalik kematian askar berkenaan.

Ia adalah korban pertama tentera sejak Israel mengumumkan permulaan operasi di darat lewat malam tadi.

Hari ini adalah hari ke-11 pertempuran antara Israel dan Hamas di Gaza. - AP

1 ulasan:

Unknown berkata...

Hamas ni sapa x kenal bukan Arab Saudi heheh