"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pemilik restoran terkejut lihat rakaman CCTV (video)

CCTV
UNITED KINGDOM: Seorang pemilik restoran Get Baked di Leeds terkejut apabila melihat rakaman CCTV restorannya pada waktu awal pagi.

Menurut portal Mirror, Marcus Levin pemilik restoran itu mula percaya akan kewujudan hantu apabila dia melihat suatu makhluk putih bergerak menembusi cahaya skrin di luar restorannya.

Reaksi kagum Marcus boleh didengar dalam rakaman yang dimuatnaik di laman Facebook restoran tersebut.

Ujarnya tidak pernah saksikan perkara sedemikian dalam hidupnya dan ini kali pertama dia berasa sangat takut.

Rakaman video yang telah dikongsi di Facebook jadi viral./klpost

Tiada ulasan: