"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Akhirnya Bekas MB Terengganu, Mat Said Dapat Tidur Lena Selepas Balas Dendam Terhadap DS Najib?

Tranungkite
Kenapa gua katakan beliau BERDENDAM terhadap Presiden Umno Datuk Seri Haji Najib ialah, boleh sahaja Bekas Menteri Besar (MB) Terengganu Datuk Seri Ahmad Said yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) (BN-Kijal) mengatakan yang beliau TIDAK PASTI atau pun TIDAK INGAT berkaitan dengan Terengganu Investmen Authority (TIA) bila beliau Diajukan Soalan Lisan oleh Adun Bukit Payung Yb Mohd Nor Hamzah (PR-PAS).

Jika jawapan Tidak Pasti dan Tidak Ingat diberikan oleh beliau kepada Soalan Lisan Adun Bukit Payung tersebut, apa yang Adun Bukit Payung boleh lakukan kecuali Mendengar. Namun DS Ahmad Said tidak memilih Jawapan Tidak Pasti dan Tidak Ingat, sebaliknya mengatakan TIA atau yang sekarang dikenali sebagai 1MBD adalah antara Punca Kemarahan DS Haji Najib kepada beliau hingga diminta Meletakkan Jawatan sebagai MB Terengganu.

Yang mana dikatakan punca Kemarahan tersebut Berputik apabila beliau Tidak Bersetuju bila TIA cuba untuk Mencagarkan Gas dan Minyak di Laut Terengganu, kenapa DS Ahmad Said tidak menjawap soalan Adun Paka dengan Jawapan Tidak Pasti dan Tidak Ingat. Kenapa pula beliau perlu MEMBEBEL sampai kepada Peristiwa Perletakakan Jawatan beliau sebagai MB Terengganu, tiada lain sebab nya adalah kerana Dendam beliau terhadap DS Najib.

Untuk itu lu orang terutama Penyokong-Penyokong UMNO HARAMJADAH jangan pulak kata yang gua ni buat Fitnah ok, kerana bab Dendam Mendendam adalah perkara biasa kepada Isi Perut Umno dan Yang Sewaktu Dengan Nya. Jika tidak sebegitu tak kan Parti Umno boleh MAMPOS DIBUNUH oleh Ahli Umno itu sendiri dan Dikebumikan Tanpa Nisan. Ia nya juga Bertepatan sekali dengan Slogan Umno iaitu Perjuangan Agama Bangsa dan Negara... kah kah kah !.

Buat DS Ahmad Said gua ucapkan TAHNIAH diatas sebab DS telah Berjaya juga Membalas Dendam DS Terhadap Presiden Umno yang telah Memalukan DS satu ketika dulu, menurut kata lu DS ada lagi yang DS hendak ceritakan tetapi tidak dimasa ini. Tak apa DS, gua setia menunggu Masa dan Ketika nya untuk DS Menceritakan Perihal 1MDB tersebut. Cuma nya DS sekarang ni perlu lebih Berhati-hati dalam Pergerakan... tahu sama tahu sudah lah ya DS... kah kah kah !. 

hemmmmm..... nampak gaya nya perdana menteri wassatiyah terbaik umno terpaksa membuat tempahan bagi menambah stok pampers beliau yang sedia ada... kah kah kah !.

Tiada ulasan: