"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dua dari tujuh kanak-kanak yang hilang ditemui masih hidup dalam keadaan sangat kurus (Video)

GUA MUSANG 9 Okt: Dua daripada tujuh murid Orang Asli Sekolah Kebangsaan Tohoi yang hilang sejak 23 Ogos lalu ditemui selamat di sekitar Sungai Perias di sini.

Pasukan Penyelamat turut menemukan satu lagi mayat dipercayai murid Orang Asli sekolah itu di kawasan sungai tersebut.
murid-asli
Dua kanak-kanak yang masih hidup itu ialah Mirsudiar Aluj, 11 dan Norieen Yaakob, 10.

Ketika ditemui, kedua-duanya sukar dikenali ekoran berada dalam keadaan kurus kering dan tidak bermaya.

Mereka ditemukan tidak jauh dari lokasi penemuan mayat semalam. 
- UM

Tiada ulasan: