"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita ditahan seludup kokain dalam kemaluan

Kokain
New York: Seorang wanita ditahan di lapangan terbang John F. Kennedy, New York selepas didapati memiliki ¼ kilogram kokain yang disimpan dalam vaginanya.

Shekira Thompson, 24, ditangkap ketika diperiksa petugas di lapangan terbang selepas pesawat yang dinaikinya tiba dari Kingston, Jamaika pada Ahad.

Shekira dikatakan mengaku kepada petugas dia menyimpan sesuatu pada tubuh badannya selepas digertak apabila didapati berkelakuan aneh.

Hasil pemeriksaan menemukan kapsul berbentuk telur berisi serbuk putih kokain.

Berat kokain yang dimasukkan ke dalam vaginanya dianggarkan 0.225 kilogram.

Dia didakwa di mahkamah atas tuduhan cuba menyeludup dadah.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: