"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tarian bogel dalam penjara (Gambar)

Tarian bogel
Ia adalah penjara yang mempunyai kawalan keselamatan paling maksimum di El Salvador namun sesuatu yang mengejutkan apabila tiga penari bogel telah dibenarkan membuat persembahan di depan 200 banduan lelaki.

Lebih memeranjatkan ialah pertunjukan itu mendapat kebenaran daripada ketua penjara, Jose Abarca. Permohonan berkenaan yang dihantar kepada Abarca telah didedahkan kepada umum.

Video rakaman aksi penari bogel itu telah tersebar di media sosial sejak beberapa hari lalu menyebabkan kerajaan terpaksa menjalankan siasatan.

Menteri yang terbabit dalam menjaga penjara, Rodil Hernandez bagaimanapun menyalahkan menteri sebelum ini iaitu Nelson Rauda, dengan mendakwa kontroversi berkenaan berlaku pada 2012.

Dalam rakaman yang didedahkan itu, kelihatan seorang lelaki yang mempunyai tatu di bahagian muka dan tangan, sekali gus menunjukkan dia adalah anggota kumpulan merbahaya sedang duduk di depan kumpulan penari terbabit.

Salah seorang banduan lagi kedengaran menjerit : “Menari, menari, mari sini, jangan bimbang, tiada siapa yang akan menyentuh kami’’ ketika ketiga-tiga wanita itu berbogel sambil melakukan tarian di atas riba.

Lebih malang apabila beberapa warden penjara turut menikmati persembahan lucah itu .

Video selama 41 saat itu ditemui dalam telefon bimbit milik salah seorang daripada banduan terbabit, selepas telefon itu dirampas.

Dalam pada itu, pembangkang mahu siasatan dilakukan bagi mengetahui sama ada wanita terbabit dipaksa atau diugut untuk melakukan tarian bogel itu dan berapa banyak parti telah diadakan di situ sebelum ini.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: