"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki cuba tanggalkan seluar dalam kekasih di khalayak ramai (Gambar)

Kes curang
Seorang lelaki di China yang mengesyaki kekasihnya curang, telah bertindak keterlaluan apabila cuba menanggalkan seluar dalam teman wanitanya itu di khalayak ramai, di depan restoran makanan segera McDonald.

Dia sanggup merebahkan diri ke tanah semata-mata mahu menarik seluar dalam berwarna merah milik wanita itu.

Meskipun dia dipukul dan ditampar namun lelaki berkenaan tidak mempedulikan maki hamun yang diterimanya daripada kekasihnya itu.

Lelaki itu mendakwa wanita itu berlaku kejam dengannya kerana mempunyai kekasih lain.
Adegan berkenaan telah dirakamkan dan apabila ia tersebar di media sosial, netizen telah mencemuh orang ramai yang menyaksikan drama tersebut.

“Malangnya tiada siapa yang membantu wanita berkenaan tetapi mereka tidak melepaskan peluang untuk merakamankan adegan terbabit,” bidas seorang netizen.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: