"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

‘Service MAS memalukan!’ – Che Ta


Kuala Lumpur: Hasrat Rozita Che Wan aka Che Ta mahu menghadiri sebuah majlis makan malam bertempat di satu lokasi di Kota Kinabalu, Sabah, malam tadi, musnah apabila beliau terpaksa membatalkan kehadirannya disaat-saat akhir kerana begnya yang berisi busana yang sepatutnya dipakai khas untuk majlis tersebut tercicir.

Menerusi sebuah video yang dimuat naik di laman sosial Instagram miliknya, aktres itu dengan nada sangat kecewa berkata, beliau sudah pun sampai di Kota Kinabalu tetapi malangnya beg pakaiannya masih berada di Kuala Lumpur gara-gara kecuaian pihak penerbangan yang dinaiki iaitu penerbangan Malaysia Airlines (MAS).

“SUNGGUH MEMALUKAN SERVICE MALAYSIA AIRLINES!!!!.

“I FLY DR KL KE KK JE TAPI BEG I TERCICIR AND STILL KAT KL. Tu baru domestik flight!! I terpaksa cancel dinner sebab tk de baju and duk tunggu bag tak sampai!!!! And i fly bisnes class, bukan ramai pun penumpang sampai boleh tercicir bg tu!!! So embarrassing dengn service MAS!!!!!,” tulisnya.

Status dan video tersebut mendapat pelbagai reaksi dan komen daripada pengikutnya malah rata-rata menyatakan rasa simpati dan kasihan terhadap insiden malang yang menimpa Che Ta.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: