"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dua lagi tokoh akademik sertai Amanah (Gambar)

HAZAYANI ZAKARIA

Setiausaha Agung Amanah Mohd Anuar Tahir mengumumkan kemasukan dua tokoh akademik ke dalam parti itu hari ini
Dua tokoh akademik menyertai Parti Amanah Negara (Amanah) hari ini, seorang dari Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) dan seorang lagi dari Universiti Utara Malaysia (UUM).

Mereka ialah bekas pensyarah Fakulti Pendidikan Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) Tajul Ariffin Noordin dan bekas pensyarah Universiti Utara Malaysia (UUM) Dr Mohammad Azmi Othman.

Tajul Ariffin pernah memegang jawatan dalam Umno sewaktu Datuk Seri Anwar Ibrahim masih dalam parti itu.

Perkara itu diumumkan Setiausaha Agung Amanah Mohd Anuar Tahir pada sidang media di Wisma Amanah Negara, Jalan Kuching hari ini.

Tiada ulasan: