"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelancong degil digigit buaya


Mangsa diberikan rawatan kecemasan oleh kakitangan taman
BANGKOK - THAILAND. Seorang wanita yang melanggar arahan dan papan tanda bahaya semata-mata mahu mengambil swafoto bersama seekor buaya akhir digigit binatang tersebut.

Menurut laporan Dailymail, pelancong warga Perancis, Benetulier Lesuffleur, 46, digigit di bahagian paha selepas terjatuh ketika mengambil swafoto.

Kejadian tersebut berlaku beliau dan suaminya melawat di Taman Kebangsaan Kho Yai.

Ketua Taman, Kanchit Srinoppawan mengatakan mangsa melanggar arahan bahaya dan papan tanda amaran yang didirikan berhampiran kolam di tempat kejadian.

Benetulie

Tiada ulasan: