"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anak ke-4 Anwar akan disoal siasat polis

MALAYSIA DATELINE
Nurul Ilham Anwar
Anak keempat bekas timbalan perdana menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim, Nurul Ilham Anwar akan disoal siasat pihak polis ekoran kehadirannya dalam Kempen Bebaskan Anwar (FAC) dua tahun lalu.

Menurut kenyataan ibu pejabat PKR, Nurul Ilham akan dirakam percakapan mengenai kehadiran beliau di perhimpunan nyalaan lilin menyokong pembebasan Anwar yang berlangsung pada 15 Feb 2015.

Rakaman percakapan itu akan dibuat di ibu pejabat PKR pada jam 4 petang ini.

Nurul Ilham juga akan disoal siasat oleh anggota polis dari IPD Klang Utara.

Dijangka hadir mengiringi beliau ialah peguam G Manivanan yang juga Ahli Parlimen Kapar.

Tiada ulasan: