"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nenek 100 tahun dirogol


Wanita berusia 100 tahun jadi.mangsa rogol di Bengal Barat.
KOLKATA - INDIA. Gara-gara mabuk, seorang pemuda hilang pertimbangan apabila merogol nenek berusia 100 tahun dalam kejadian yang mencetuskan kemarahan ramai di Bengal Barat.

Kejadian itu terbongkar selepas cucu mangsa mendengar suara aneh muncul dari kediaman warga emas berkenaan di perkampungan Chakulia di daerah Nadia.

Sebaik sahaja perbuatannya disedari, pemuda yang dikenali sebagai Argha Biswas itu bertindak menyembunyikan diri di bawah katil.

Polis berkata, kejadian berlaku pada Selasa lalu semasa nenek tua itu berseorangan.

Pemuda berusia 20 tahun itu kini direman 14 hari dan sedang menunggu pendengaran kes kali kedua di mahkamah.

Sebelum ini, Biswas memberitahu wartawan di luar mahkamah bahawa beliau tidak menyedari perbuatannya kerana mabuk.

Difahamkan, nenek tua itu telah dibawa ke hospital dan keadaannya dilaporkan stabil. - Agensi

Tiada ulasan: