"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

5 lagi akan keluar Umno hari ini – MP Tanah Merah

Anggota Parlimen Tanah Merah Ikhmal Hisham Abd Aziz yang baru meninggalkan Umno pagi ini berkata selain beliau, lima lagi anggota parlimen parti itu akan mengikut jejak langkahnya hari ini.

"Hari ini saya difahamkan ada selain dari saya lima lagi ahli parlimen yang akan mengumumkan keluar juga.

"Saya tak tahu dah keluar ke belum.

“Hari ini saya difahamkan ada enam ahli parlimen Umno (termasuk Ikhmal) yang akan umumkan mereka keluar daripada Umno," katanya.

Sidang media itu disiarkan secara langsung di Facebook Live.

Beliau berkata demikian ketika mengumumkan keputusannya keluar Umno dan meletak jawatan sebagai ketua Umno di kawasan tersebut.

Tiada ulasan: