"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pas BN kini berganding tangan menuju ke ‘syurga’, dakwa penulis

BORHAN AHMAD
Presiden Pas turun ke Cameron Highland berkempen untuk calon BN.
Penulis politik terkenal menyifatkan Pas dan BN kini berganding tangan menuju ke syurga.

Mohd Sayuti Omar atau lebih dikenali MSO dalam tulisannya mengulas pilihan raya kecil Cameron Highland berkata, dalam pilihan raya ini kedudukan BN semakin kuat di Felda Sungai Koyan, salah satu kawasan pilihan raya di Cameron Highland.

“Senario itu menjelaskan kedudukan BN di Dun Sungai Koyan masih kuat, tidak berubah, bahkan makin kuat dan yakin.

“Mereka akan menguasai Dun ini apabila orang-orang Pas juga bersama mereka apa lagi setelah presidennya mewajibkan mereka mengundi BN.

“Dun Sungai Koyan kini bukan sahaja dipagar oleh BN tetapi oleh orang Pas sama. Ini menyulitkan buat PH,” kata Sayuti.

Katanya, perkara ini ditambah pula oleh “perintah dikeluarkan Abdul Hadi Awang hari ini seperti dilaporkan beliau mewajibkan orang Pas mengundi BN.”

Tiada ulasan: