"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isu video seks: Bagaimana wanita MIC boleh tahu awal, soal pemimpin PKR

ARIF ATAN
Isu video seks: Bagaimana wanita MIC boleh tahu awal, soal pemimpin PKR

Ketua Cabang PKR Kangar, Noor Amin Ahmad mempersoal bagaimana seorang pemimpin Wanita MIC mengetahui lebih awal video berkenaan hubungan intim seorang lelaki dengan individu mirip menteri Kabinet.

“Pagi ini kita dikejutkan dengan satu video lagi. Tapi malam semalam wanita MIC ini telah memberi bayangan.

AminAhmad
“Bagaimana dia boleh tahu lebih awal?” soal Ahli Parlimen Kangar itu dipetik dari Facebook beliau bersama tangkap layar kenyataan Ketua Wanita MIC Kepong, Sujita Soorian itu.

Amin juga berkongsikan foto Sujita berswafoto dengan Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Lokman Noor Adam yang mulanya dimuat naik di media sosial wanita itu, 24 Mei lalu.

Kira-kira jam 3 pagi tadi, lelaki muda yang mengaku namanya sebagai Haziq Aziz mendakwa video intim itu dirakam pada 11 Mei lalu di sebuah bilik hotel di Sandakan, Sabah.

Bagaimanapun, dua jam sebelum itu Sujita telah terlebih awal menulis butiran berikut di media sosialnya diikuti tanda pagar #TakFahamTakpe:

Nama Movie : Wayang Kunyit
Lokasi : Four Points by Sheraton Sandakan
Tarikh Penggambaran : 10 Mei 2019
Actors : PM Wannabe by Atuk & Haziq

Pengakuan bersumpah Haziq dalam rakaman video berdurasi 35 saat di Facebook menggemparkan negara apabila turut memberitahu nama menteri terbabit.

Dia berkata, video yang telah diambil tanpa kebenarannya telah dirakam di bilik individu mirip menteri tersebut di Hotel Four Points, Sandakan.

Haziq turut berharap Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyiasat menteri terbabit.

“Dia bukanlah individu yang layak menjadi seorang pemimpin,” katanya lagi.

Sementara itu, pengakuan lelaki bercermin mata berkenaan setakat jam 1 petang ini mendapat lebih 4,900 komen dan 2,700 perkongsian hanya dalam tempoh 11 jam.

Tiada ulasan: