"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

'Lelaki dalam klip video seks itu bukan anak saya'

Ayah kepada Haziq Abdullah Abdul Aziz tidak percaya anaknya merupakan salah seorang lelaki dalam klip video lucah yang didakwa turut memaparkan Menteri Hal Ehwal Ekonomi Mohamed Azmin Ali.

"Saya sudah tengok klip video pengakuan dan video lucah itu. Video lucah itu nampak meragukan, saya tak rasa itu anak saya," kata Abdul Aziz Ibrahim seperti dipetik The Sun.

"Bagaimanapun, saya tengok video pengakuan itu berapa kali, kerana saya yakin itu bukan anak saya. Saya menganalisis klip video itu, teliti postur badannya, gerak dan suaranya, dengan harapan ia palsu," kata Abdul Aziz, 53.

Abdul Aziz juga dipetik berkata bahawa anaknya adalah seorang heteroseksual.

Laporan itu juga memetik bahawa Abdul Aziz berhubung dengan Haziq semalam, namun tidak menyatakan perbualan berkenaan.

Haziq menjadi tumpuan selepas membuat pengakuan bahawa dirinya merupakan salah seorang individu dalam klip video yang disebarkan oleh individu yang tidak dikenali.

Haziq turut mendakwa individu yang bersamanya di atas katil dalam klip video itu adalah Azmin.

Azmin sudah menafikan dakwaan berkenaan dan menyifatkan ia percubaan untuk menjatuhkan kerjaya politiknya.

Haziq, 27, yang juga merupakan ketua Pemuda PKR Santubong semalam membuat laporan polis di Kelana Jaya dan mendakwa dia bimbang dengan keselamatan dirinya.

Haziq sudah digantung tugas sebagai setiausaha sulit kanan kepada Timbalan Menteri Industri Utama Shamsul Iskandar Md Akin.

Tiada ulasan: