"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Isu Tabung Haji: FITNAH SUDAH TERJAWAB, ADAKAH MEREKA AKAN BERTAUBAT?

Shahbudin Husin
Dahulu inilah antara fitnah yang dijaja untuk memburuk-burukkan PH di mata rakyat.

Memandangkan mereka parti yang memperjuangkan Melayu dan Islam kononnya, ke sana sini pula berkopiah putih macam lebai, ramai umat Islam terpedaya dengan kata-kata mereka.

Walaupun ketika itu banyak penjelasan telah dibuat, tetapi ia seperti tidak dihiraukan.

Fitnah dan penipuan yang diulang-ulang dianggap seolah-olah kebenaran.

Kini, dengan kuasa Tuhan, mereka telah menjadi kerajaan, walaupun dengan cara tebuk atap dan pintu belakang.

Akhirnya, mereka sendiri menjawab bahawa fitnah tersebut adalah tidak betul sama sekali.

Sudahkah lebai minta maaf dan bertaubat? (Shahbudindotcom 14/07/2020)

Tiada ulasan: