"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hajiji dipanggil bertemu Yang di-Pertua Negeri

Willie Jude
KOTA KINABALU:
Ketua PPBM Sabah Hajiji Noor hadir ke Istana Negeri untuk bertemu Yang di-Pertua Juhar Mahiruddin, petang ini.

Hajiji yang lengkap bersut coklat cair dan bersongkok tiba di pekarangan Istana Negeri kira-kira 4 petang tadi.

Ketika ditanya tujuannya ke istana, Hajiji hanya menjawab dengan ringkas “saya dipanggil”.

Terdahulu, Gabungan Rakyat Sabah (GRS) menamakan Hajiji sebagai calon ketua menteri yang baharu.

Pengumuman itu dibuat dalam sidang media oleh pemimpin GRS yang turut dihadiri Pengerusi Barisan Nasional Sabah Bung Moktar Radin di Kota Kinabalu, hari ini.

Tiada ulasan: